Handelsbetingelser
GENERELLE OPLYSNINGER
KIDSCOLLECTED ApS
Godthåbsvej 26, kld.
DK - 2000 Frederiksberg
Telefonnr.: +45 42 79 21 21
E-mail: info@kidscollected.dk
CVR: 42074934
1. AFGIVELSE AF ORDRE
Når du har afgivet en ordre via vores hjemmeside, vil vores system automatisk via e-mail sende dig en ordrebekræftelse, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt.
2. PRISER OG BETALING
Alle priser på KIDSCOLLECTED.dk - på web-adressen https://KIDSCOLLECTED.dk er inklusive moms.
For at handle på KIDSCOLLECTED.dk skal du være fyldt 18 år og enten have MobilePay eller et gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.
Hos KIDSCOLLECTED.dk kan du betale med følgende betalingsmidler: Visa/Dankort, MasterCard og MobilePay.
Vi tager ikke kortgebyrer. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes fra vores lager.
Tilgodebeviser er gyldige i 5 år efter udstedelsesdatoen. Udstedelsesdatoen fremgår af tilgodebeviset.
Tilgodebeviser kan bruges online på KIDSCOLLECTED.dk.
Vi accepterer betaling med Anyday.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Når du vælger at betale med Anyday, trækkes første betaling når varen afsendes. Derefter vil ldu betale din månedlige ydelse på sidste hverdag fra den kommende måned, og tre måneder frem.
Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med Anyday ophøre automatisk.
3. FORSENDELSE OG LEVERING
Forsendelse
Hjemmelevering eller til Pakkeshop
Vi tilbyder forsendelse til alle lande i Norden. Nedenfor ses et overblik over vores fragt priser:
I Danmark koster fragt følgende:
- GLS hjemmelevering koster 75 kr. og levering til pakkeshops koster 49 kr.
- PostNord hjemmelevering koster 75 kr. og levering til pakkeshops koster 49 kr.
Leveringstid
Levering af varer fra KIDSCOLLECTED.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med Postnord eller GLS. Leveringstid 1-3 dage. Levering sker til den pakkeshop kunden har oplyste leverings adresse. Bemærk, at ved travle dage som under udsalg kan vi ikke garantere, at din pakke leveres til den valgte pakkeshop, hvis denne er fyldt ligesom leveringstiden kan forlænges.
4. ANNULLERING
Det er muligt for dig at annullere din ordre så længe din ordre ikke at sendt afsted fra vores lager endnu. Så ønsker du at annullere, bedes du kontakte os hurtigst muligt efter at du har afgivet din ordre. Er din ordre allerede afsendt, er en anden mulighed at du nægter at modtage pakken, når den bliver leveret eller ikke afhenter den fra pakkeshoppen. Så vil den blive sendt retur til os, og vi vil kontakte dig, og refundere beløbet til dig. Pakkeshops opbevarer din pakke i 14 dage før den sendes retur til os.
5. FORTRYDELSESRET
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din varer. vis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@kidscollected.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Vi skal modtage besked om din returnering på info@kidscollected.dk.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, kan du naturligvis få pengene retur (eksklusiv leveringsomkostninger) ved at kontakte os og sende ordren retur.
Vi refunderer din betaling uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen.
Såfremt du fortryder købet skal varen sendes til:
KIDSCOLLECTED
Godthåbsvej 28 2 tv
DK - 2000 Frederiksberg
att: Retur / dit ordre nr
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
6. REKLAMATIONSRET
Hos KIDSCOLLECTED.dk bestræber vi os på at sikre at alle produkter er af høj kvalitet og i god stand. Skulle der være noget galt med et produkt du har modtaget fra os, eller hvis det du har modtaget ikke stemmer overens med din ordre, bedes du kontakte os med det samme på info@kidscollected.dk
Hvis der er tale om en reklamation, beder vi dig sende os et billede af fejlen, så vurderer vi fejlen. Ifølge købeloven har du 24 måneders garanti, og du kan enten få erstattet produktet med et nyt eller få betalingen krediteret. Fragtomkostninger forbundet med reklamationer afholdes af os.
Risikoen for varer købt af KIDSCOLLECTED.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet. Reklamation og eventuelle fejl eller mangler ved levering fra KIDSCOLLECTED.dk, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til KIDSCOLLECTED.dk.
Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, som KIDSCOLLECTED.dk har stillet dig i udsigt.
7. KLAGEADGANG
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@kidscollected.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 25.10.2022